Založ si blog

Slovensko a jeho deformácie I.

Slovenská republika tvrdí celému svetu, že je demokratický a právny štát. Namiesto obdobných tvrdení, opíšem v tomto a nasledujúcich príspevkoch, len realitu a fakty. Má význam sa pri takýchto faktoch ešte spýtať, či je Slovensko demokratický a právny štát? Nie je najvyšší čas …

Svoje písanie môžem začať témami z bankovníctva, súdnictva, alebo o činnosti katastra, či polície. Keďže ani po polroku sa daňový úrad nezmohol na serióznu odpoveď a nezabezpečil povinnosť štátu, tak som sa rozhodol začať sériu svojich riadkov daňovou oblasťou. V demokratických a právnych štátoch, človek musí len platiť dane a zomrieť!

V novembri 2012 som napísal na Daňový úrad v Dunajskej Strede e-mail. Po pár dňoch mi telefonovala zamestnankyňa DU, že mám svoj e-mail poslať písomne poštou. Urobil som v texte drobnú úpravu a doporučene som poslal list na Daňový úrad do Dunajskej Stredy. Dnes, 16.05.2013 som sa pozrel na internete do domény orsr.sk, čiže do Obchodného registra SR. Stále je v ňom uvedená ako vlastník Makki píly, s.r.o. firma, ktorá je už od 19.02.2008 vymazaná z Obchodného registra ČR. Stále som v Makki píle, s.r.o. uvedený ja ako konateľ, hoci ním som bol len približne tri mesiace, aj to len „interne“. Prečo píšem „interne“? Lebo som bol jednou Valnou hromadou menovaný, druhou Valnou hromadou som ja bol odvolaný a bola menovaná nová konateľka. Všetko toto, čiže celé tri mesiace boli prv, ako je dodnes uvádzaný v orsr.sk dátum môjho zápisu do funkcie konateľa.

Uvedený problém som riešil márne viac rokov. Okrem toho, po celú dobu od môjho zápisu do Obchodného registra SR, neplním voči štátu žiadnu povinnosť konateľa, nepodávam daňové priznania, proste nič. Myslím si, že viac ako desať rokov je dosť času pre úradníkov, štát, aby konali podľa zákonov a Ústavy SR. Po viac ako desiatich rokoch som sa rozhodol pre inú stratégiu a postup. Aký? V nasledujúcej časti si prečítajte môj list na Daňový úrad v Dunajskej Strede.

 

Vážený pán riaditeľ daňového úradu Dunajská Streda,

z daňového hľadiska je v pôsobností Vášho úradu firma „MAKKI – PÍLA, s.r.o.“, so sídlom na adrese: Kračanská cesta 1237/10, Dunajská Streda 929 01, IČO: 34122494.

Podľa výpisu z OR SR som bol dňa 06.07.2000 zapísaný za štatutára (konateľa) tejto spoločnosti. Podľa mojich vedomosti, v máji, či júni (čiže v 5, respektíve 6 mesiaci) 2000, bol podaný návrh na Obchodnom súde na zápis zmien (namiesto konateľa – konateľka). Ak si dobré pamätám, podľa legislatívy SR platnej v tej dobe, účinky rozhodnutia Valnej hromady nastali voči spoločnosti momentom rozhodnutia Valnej hromady a voči tretím osobám, zverejnením údajov zapísaných v OR SR.

Taktiež mám ďalej informácie o tom, že spoločnosť od nového rozhodnutia Valnej hromady „defacto“ neexistovala, t.j. nebola žiadna ďalšia Valná hromada, spoločnosť viac ako desať rokov nepodávala daňové priznania. Neskôr došlo k legislatívnej zmene a účinky rozhodnutia Valnej hromady nastali dňom zverejnenia údajov z OR SR aj voči spoločnosti.

Nebudem sa ďalej rozpisovať o tom, koľko škody morálnej, finančnej a občianskej mne, uvedený stav spôsobil. Nebudem sa rozpisovať o tom, čo mi štátne orgány spôsobili, trebárs aj voči iným štátnym orgánom (napr. Sociálnej poisťovni, Úradu práce …). Nebudem sa rozpisovať o tom, koľko štátnych zamestnancov nekonalo v duchu svojich zamestnaneckých povinností a súčasne v súlade s Ústavou SR a ďalšími zákonmi SR, po dlhé roky. Namiesto toho, po rokoch čakania na zákonný postup príslušných zložiek SR, rozhodol som sa nakoniec i ja rešpektovať „platný zákonný stav“ a realitu života (jediný spoločník z ČR: BM – Energo, s.r.o., IČ: 619 45 382 je v ČR vymazaný od 19.02.2008 z OR ČR).

Týmto spôsobom Vám oznamujem, že som sa rozhodol akceptovať zákonný stav a v duchu momentálne platnej legislatívy SR idem vystupovať ako konateľ spoločnosti „MAKKI – PÍLA, s.r.o.“! Ale pýtam sa Vás, môžem len tak akceptovať určitú časť legislatívy a neakceptovať zbytok platnej legislatívy? Môžem bez existencie jediného spoločníka spoločnosti len tak vykonávať „legislatívne čisto“ funkciu konateľa?

Pôvodne som Vás žiadal aj o súhlas s podaním dodatočných daňových priznaní. Od pracovníčky Vášho úradu som sa dozvedel, že spoločnosti „MAKKI – PÍLA, s.r.o.“, ste udelili pokuty za nepodávanie daňových priznaní. Posledná pokuta je údajne za rok 2010. Čiže týmto spôsobom ste potvrdili právnu skutočnosť, ktorú som chcel ja získať dodatočným daňovým podaním. Vzhľadom na uvedené, považujem moju žiadosť uvedenú v emaily za bezpredmetnú.

Žiadam Vás o zaslanie Rozhodnutí (pokút) vyrúbených Vaším úradom, voči spoločnosti, v ktorej som údajným právoplatným konateľom.

Pretože sa pravdepodobne jedná o špecifickú situáciu v SR, rozhodol som sa postupovať týmto spôsobom.

 

Info pre všetkých, čo majú v láske ľudové piesne

26.09.2013

Už dnes (vo štvrtok 26.9.) sa začína v Nadlaku (Rumunsko) 15-tý ročník festivalu ľudovej piesne. Dnes sú na programe skúšky súťažiacich sólistov s orchestrom. Súťaž v troch vekových kategóriach začne zajtra a pokračovať bude v sobotu. V nedeľu je na programe galaprogram a vynesením výsledkov. Viac o festivale sa môžete dozvedieť na portáli Úradu pre [...]

Podnikanie, škola jazykov a marketingu, zamestnanie,

16.09.2013

ale aj príležitosť na zárobok pre päťdesiatnikov, businesstrenažér, strategická hra, celosvetová komunita a ďalšie možností rôznych zmysluplných aktivít na nete. Je len na Vás, čo si z týchto aktivít na jednom mieste vyberiete, ale aj akú formu si zvolíte. Možnosti je skutočne dosť. Pri svojom surfovaní na webe som natrafil na doménu, ktorá ma pri [...]

Bratia Češi, závidím Vám pána Nečase!

17.06.2013

MUDr. Rath z väzenia vypisuje blogy. Neviem o žiadnom blogerovi na Slovensku, ktorý má možnosť z basy vypisovať blogy. V určitých chvíľach dúfam, že budem na Slovensku prvý! Totiž, poznám na vlastnej koži, aktuálnu slovenskú situáciu vo sfére ľudských práv. Do basy sa ako bloger nehrniem, ale kto na Slovensku píše vo svojom blogu pravdu, čiže holú realitu, ten si o [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

vver

Tu sa snažím našepkať, zašepkať ... a niečo dať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 83602x
Priemerná čítanosť článkov: 3483x

Autor blogu