Založ si blog

Slovensko a jeho deformácie II.

Svoju sériu príspevkov som začal realitou z daňovej oblasti. Dnešné moje slová sa dotknú zábavy, či relaxu, snáď pre niekoho len hazardu. Nerád by som písal len o podstatných deformáciách Slovenska, keď Slovensko žije svoje deformácie aj v zdanlivých maličkostiach.

Čo človeku dáva fajčenie? Každý fajčiar má svoje argumenty pre, ako aj každý nefajčiar má zas tie svoje argumenty proti. Obdobne je to s „hazardérmi“, napríklad pri kurzových stávkach. Jednoznačne sa jedná o hazard, pretože na Slovensku sú väčšinou nastavené kurzy tak, aby sme z 2 € mohli v priemere získať menej ako 1,8 €. Napriek tomu, aj na Slovensku máme nie len hazardérov, ale aj „investorov“. Ale o kurzových investoroch snáď napíšem nabudúce.

Človek, pre vyplnenie svojho voľného času, sa venuje rôznym aktivitám. Ak patríte medzi tých, čo venujú svoj voľný čas aj kurzovým stávkam, tak iste poznáte Tipsport. Osobne by som považoval túto spoločnosť za najlepšiu v SR, keby … Namiesto ďalších mojich slov nechám hovoriť Tipsport.

Takže aká možnosť mi zostala? Napísal som email. Rýchlo som na tento email dostál odpoveď. Bol takého charakteru, že aj na tento email som musel odpovedať presne v jeho intenciách a línií:
„Dobrý deň,
pokiaľ sa jedná o opravu tiketu, ďakujem za odpoveď. Ale, nemal by byť takýto podstatný údaj (o kotrý tiket sa jedná) okamžite uvedený v správe?

– Avšak ak máte na mysli zákaz odosielanie odpovedí, na správy, ktoré obdržím od zriaďovateľa stávkovej súťaže, tak nemožnosť odpovede je trúfalosť najvyššieho rangu a veľmi nepodarený vtip. To nie sú v žiadnom prípade súkromné správy!!!
– A ešte slovo k zákazu odosielania súkromných správ.
Po prvé. Vrah podľa platnej legislatívy, obdrží zvyčajne trest na určité časové obdobie. Váš trest mne udelený, je na aké časové obdobie?
Po druhé, ten trest je a bol mne udelený vo svojej podstate, za chybu Vašej pracovníčky. Neodpovedala mi na môj email a tak ma uviedla do omylu. A ja som bohužiaľ, konal v omyle a presne v duchu známeho: čo nie je zakázané je povolené!“

 

Info pre všetkých, čo majú v láske ľudové piesne

26.09.2013

Už dnes (vo štvrtok 26.9.) sa začína v Nadlaku (Rumunsko) 15-tý ročník festivalu ľudovej piesne. Dnes sú na programe skúšky súťažiacich sólistov s orchestrom. Súťaž v troch vekových kategóriach začne zajtra a pokračovať bude v sobotu. V nedeľu je na programe galaprogram a vynesením výsledkov. Viac o festivale sa môžete dozvedieť na portáli Úradu pre [...]

Podnikanie, škola jazykov a marketingu, zamestnanie,

16.09.2013

ale aj príležitosť na zárobok pre päťdesiatnikov, businesstrenažér, strategická hra, celosvetová komunita a ďalšie možností rôznych zmysluplných aktivít na nete. Je len na Vás, čo si z týchto aktivít na jednom mieste vyberiete, ale aj akú formu si zvolíte. Možnosti je skutočne dosť. Pri svojom surfovaní na webe som natrafil na doménu, ktorá ma pri [...]

Bratia Češi, závidím Vám pána Nečase!

17.06.2013

MUDr. Rath z väzenia vypisuje blogy. Neviem o žiadnom blogerovi na Slovensku, ktorý má možnosť z basy vypisovať blogy. V určitých chvíľach dúfam, že budem na Slovensku prvý! Totiž, poznám na vlastnej koži, aktuálnu slovenskú situáciu vo sfére ľudských práv. Do basy sa ako bloger nehrniem, ale kto na Slovensku píše vo svojom blogu pravdu, čiže holú realitu, ten si o [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

vver

Tu sa snažím našepkať, zašepkať ... a niečo dať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 83232x
Priemerná čítanosť článkov: 3468x

Autor blogu